Klantencontact en relatiebeheer is en blijft van groot belang voor de continuïteit van je bedrijf. Als dat contact niet fysiek kan of nodig is, dan is een telefonisch en interactief contact een prima alternatief. Omdat telefonisch en interactief contact een ‘vak apart’ is, hebben wij Belbegeleiding.nl ontwikkeld. Belbegeleiding.nl vindt online plaats, dus meteen op je werkplek. De begeleiding gebeurt door onze online salescoach. Er wordt gestart met een online-training ‘Effectief (video-) bellen’. Onderwerpen die in deze online training aan bod komen zijn onder meer:
In een aparte sessie kan worden ingegaan op het onderwerp structuur: het opzetten van sales funnel management en effectief relatiebeheer inclusief belschema’s.
Na de training vindt virtuele begeleiding ‘on-the-job’ plaats. Onze sales-coach luistert en kijkt online met je mee. Ondersteunt waar nodig en geeft een directe terugkoppeling. Dit gebeurt aan de hand van TOPS (wat gaat goed?) en TIPS (Wat kan beter?).
Ook kunnen ‘beldagen’ worden georganiseerd met bijvoorbeeld als doel het inventariseren van (toekomstige) wensen en behoeften of het nabellen van offertes.